Expo az e-commerce szereplőinek
Amikor egy vállalkozás drága termékeket forgalmaz, amelyek eladásához összetett információ átadása szükséges, akkor webáruház helyett inkább direkt értékesítési vagy potenciális ügyféljelölteket gyűjtő oldalt érdemes készíteni.
A 2016 márciusában megnyíló expo mindehhez kellő hátteret biztosít. A kiállításon mindenki megtalálhatja a vállalkozása számára leginkább előnyös megoldásokat, növelheti az értékesítés hatékonyságát.
Az expo keretében találkozni lehet internetes plázák, bérelhető webáruházak, testre szabott megoldások és a vevő igénye szerint fejlesztett webáruházak megvalósításával is. A legolcsóbb mindezek közül az első változat, ugyanis amikor gyakorlatilag mások üzemeltetik a rendszert, mások termékeit árusítva jutalékért vagy havidíjért.
Az ilyen plázákban sok eladó termékét árusítják, amire olykor kevés figyelem jut, nincs sok lehetőség megnövelni a saját forgalmat. Az expo is bemutatja, hogy az internetes plázák felett már eljárt az idő, manapság már olcsón bérelhetőek webáruházak, ami egy sokkal komolyabb megoldást jelent.