Expo az e-commerce szereplőinek

Szakmai expo online kereskedőknek
Szakmai expo online kereskedőknek

Amikor egy vállalkozás drága termékeket forgalmaz, amelyek eladásához összetett információ átadása szükséges, akkor webáruház helyett inkább direkt értékesítési vagy potenciális ügyféljelölteket gyűjtő oldalt érdemes készíteni.

A 2016 márciusában megnyíló expo mindehhez kellő hátteret biztosít. A kiállításon mindenki megtalálhatja a vállalkozása számára leginkább előnyös megoldásokat, növelheti az értékesítés hatékonyságát.

Az expo keretében találkozni lehet internetes plázák, bérelhető webáruházak, testre szabott megoldások és a vevő igénye szerint fejlesztett webáruházak megvalósításával is. A legolcsóbb mindezek közül az első változat, ugyanis amikor gyakorlatilag mások üzemeltetik a rendszert, mások termékeit árusítva jutalékért vagy havidíjért.

Az ilyen plázákban sok eladó termékét árusítják, amire olykor kevés figyelem jut, nincs sok lehetőség megnövelni a saját forgalmat. Az expo is bemutatja, hogy az internetes plázák felett már eljárt az idő, manapság már olcsón bérelhetőek webáruházak, ami egy sokkal komolyabb megoldást jelent.